Wyłącz ostrzeżenia NSFW które odnoszą się do treści uznawanych za nieodpowiednie w miejscu pracy (Not Suitable For Work).

Włącz ciemny motyw, który jest przyjemnieszy dla oczu podczas nocy.

Włącz jasny motyw, który jest przyjemniejszy dla oczu podczas dnia.

  • Co to jest?Co to jest?

    Na ćwiczeniach z angielskiego asystentka usiłuje dowiedzieć się od studenta jak po angielsku jest zamrażarka (freezer).

    Student nie wie, więc pani asystent go naprowadza:
    – A wiesz, jak jest prowadzić samochód?
    – ”Drive” – odpowiada student.
    – No właśnie, a jak jest kierowca samochodu?
    – ”Driver”
    – Świetnie, a wiesz jak jest zamrażać?
    – Tak: ”to freez”
    – No to jak będzie zamrażarka?
    – Freez – driver! – odpowiada zadowolony z siebie student.

  • Pisemny egzamin na Polibudzie.

    Profesor czyta gazetę, wszyscy jak się należy spodziewać aktywnie zżynają.
    Rok I:
    Profesor powoli chowa gazetę… wszystkie ściągi są szybko chowane.
    Rok II:
    Profesor powoli chowa gazetę… wszystkie ściągi są zasłaniane dłoniami.
    Rok III:
    Profesor powoli chowa gazetę… studenci chowają książki.
    Rok IV:
    Profesor powoli chowa gazetę… studenci zamykają książki.
    Rok V:
    Profesor powoli chowa gazetę… z sali rozlega się „khem-khem” profesor wyciąga z powrotem gazetę.

  • Pani w szkole kazała narysować dzieciom coś, co kojarzy im się z jakimś utworem Beethovena.

    Ania narysowała księżyc.
    – A z czym Ci się kojarzy ten księżyc? Pyta nauczycielka.
    – Z Sonatą Księżycową proszę Pani. – Odpowiada Ania.
    Kasia narysowała kwiatki i słoneczko.
    – A to z czym Ci się kojarzy Kasiu?
    – Z Sonatą Wiosenną proszę Pani.
    – Bardzo dobrze Kasiu, mówi Pani nauczycielka. A Ty Jasiu, pokaż co narysowałeś.
    Pani patrzy na kartkę Jasia a tam narysowany wielki ku*as.
    – Co to ma być? Pyta oburzona nauczycielka. To Ci się kojarzy z utworem Beethovena?
    – Tak. Odpowiada zadowolony Jaś.
    – Niby z jakim? – Pyta nauczycielka.
    – Dla Elizy proszę Pani. Dla Elizy.

  • Na uniwersytecie trwa wykład na temat: Który instynkt jest silniejszy?

    Referent opowiada o przeprowadzonym eksperymencie:
    – W ciemnym pokoju umieszczono kota. W tymże pomieszczeniu znajdowała się także strawa i kotka. Na początku kot rzucił się na kotkę, potem na jedzenie i szedł spać. Po pewnym czasie najpierw jadł, później zaspokajał kocicę i zasypiał. Na koniec tylko jadł i spał. Jakieś pytania albo wnioski?
    – Jak często zmieniano jedzenie?
    – Codziennie.
    – A kotkę?
    – No ta…

Wróć do góry

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?

Nie pamiętasz hasła?

Wpisze dane Twojego konta, a my wyślemy Ci link, przy pomocy którego będziesz mógł zresetować hasło.

Link do zmiany hasła jest nieprawidłowy lub wygasł.

Zaloguj się

Polityka Prywatności

By użyć logowania przez serwis społecznościowy musisz zgodzić się na przechowywanie i obsługę Twoich danych przez tę stronę internetową.

Dodaj do kolekcji

Brak kolekcji

Tutaj znajdziesz wszystkie wcześniej stworzone kolekcje.