Etapy projektu według doświadczenia:
-
Entuzjazm
-
Utrata iluzji
-
Panika
-
Poszukiwanie winnego
-
Ukaranie niewinnego
-
Nagrodzenie osób, które nie brały udziału w projekcie
Osiem Praw Szanownego Klienta:
-
Klient nigdy nie zastanawia się, ile kosztuje projekt, tylko ile można na nim zaoszczędzić.
-
Jeśli uda Ci się wprowadzić wszystkie poprawki wymagane przez klienta, on i tak z nich zrezygnuje.
-
Żaden klient nie wie dokładnie, czego tak naprawdę chce.
-
Każdy klient wie za to dokładnie, czego nie chce.
-
Klient nigdy nie chce tego, co masz już gotowe.
-
Nie ma też pojęcia, co chciałby mieć zamiast tego.
-
Klient, który płaci najmniej, marudzi najwięcej.
-
Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, gdy produkt jest już ukończony.
Strona główna – Inne teksty – Kawały – Darmowy gry – Memy – Śmieszne Obrazki – Zagadki